Projekt “KING3” udělal další krok kupředu s narozením modelu “RS”. Silniční výkonnost tohoto rámu se ještě více zvedla díky novému kompozitu z karbonových vláken. Pokračující výzkum v oblasti kompozitních materiálů odhalil jak integrace 10% T-700SC (o 50% vyšší modulus) a  46T HS40 Carbon Pre-Preg (o 40% vyšší síla 60T)zaručuje základní charakteristiky závodního rámu, jako sníženou hmotnost, vysoký stupeň tuhosti, excelentní absorpci vibrací, výjimečnou akceleraci a vynikající říditelnost.Dvě verze nového KING3 RS se od sebe liší v použité konstrukční technologii.

První je vyroben jako monolit na bázi tvarů KING3. Váží méně než jeden kilogram, což je o 10% méňe než klasický model. Rám byl použit profesionály během Giro d'Italia s vynikajícím efektem, podle názoru jezdců samotných.

Druhá verze “RS custom” je stavěna pomocí technologie kladení vrstev. Její hlavní výhodou je, že si zákazník může vybrat také středový box, stejně jako libovolnou velikost. Tato vlastnost poskytuje zahrnuti centrálního středu “BB30”. Dále pak “nadměrný”  1.1/8 – 1.1/2 řízení, následkem toho může být uchycena vidlice. Výsledkem je výjimečný rám.